Jeśli dane wyposażenie nie zakwalifikujemy do środków trwałych, a jest ujmowany w ciężar kosztów w momencie przekazania do używania pojawią się poniższe dekrety jako FVZ:
Typ konta WN[1] |
WN |
Kwota[2] |
Typ konta MA1 |
MA |
- |
Brutto |
Dla kontrahenta |
Dostawca X |
|
Księgujące |
Cena netto, Rozliczenie zakupu |
Netto |
- |
- |
Księgujące |
VAT naliczony |
VAT ogółem |
- |
- |
W takiej sytuacji rozliczenie zakupu dekretujemy PK tak:
Typ konta WN[1] |
WN |
Kwota[2] |
Typ konta MA1 |
MA |
Księgujące |
Zużycie materiałów i energii |
Netto |
Księgujące |
Rozliczenie zakupu |
Natomiast wydatek związany z ratą za telefon dekretujemy tak jako RB:
Typ konta WN[1] |
WN |
Kwota[2] |
Typ konta MA1 |
MA |
Dla kontrahenta |
Dostawca X |
Rata |
Księgujące |
Rachunek bieżący |
[1] Do wyboru: brak, księgujące, dla kontrahenta, dla reprezentanta
[2] Do wyboru: brutto, VAT ogółem, netto, inne, przeksięgowanie zaliczki, VAT 23%, VAT 22%, VAT 8%, VAT 7%, VAT 5%, VAT 3%, VAT O%, VAT NP., VAT ZW
0 komentarzy:
Prześlij komentarz